dissabte, 28 de gener del 2012

ENDREÇANT COSES










El divendres per la tarda em vaig proposar d' endreçar algunes coses. Tenía una cistella plena de trastos i em feia falta lloc per posar teles de patchwork, així que em vaig decidir per fer neteja, canviar trastos de lloc, i arreglar la cistella per al seu nou ús. Aquest cap de setmana, entre d' altres coses hauria d' acabar de llegir el llibre de la Katherine Pancol ja que l' haig de tornar a la biblioteca, i començar l'altre que he demanat. Ja començo a acumular feina!!!

2 comentaris:

  1. Bona idea, jo també estic pensant on guardar les robetes que tinc escampades pels armaris.
    Ha quedat molt maca la cistella amb la roba de quadrets!!
    Una abraçada,

    ResponElimina
  2. Està bé fer-ho de tant en tant!
    Et volia preguntar: Tú utilitzes per al patchwork la plantilla per tallar que es diu Shape Cut i Shape Cut Plus?
    Es que voldria tenir alguna opinió per si val la pena comprar-les.
    Records!

    ResponElimina