dissabte, 4 de febrer del 2012

TRESORS






Ja sé que els meus tresors són la meva família, ..., però tot i així, guardo per casa algunes coses que per mí també semblen tresors. Avui, per ser dissabte, tot fent neteja, he estat pensant en alguns d´ells. N´hi ha un d´especial, que em va arribar gràcies a la meva mare, que, sabent com m´agraden les coses antigues va pensar en mí el dia que una amiga seva que es traslladava de domicili li va dir si em volía quedar algunes coses que no s´enduria. La qüestió es que antigament havien regentat una merceria, i en un racó hi quedàven algunes coses. Entre elles, el què a mí em va semblar un tresor. Una calaixera plena de fils...
Quan va arribar a casa, li vaig buscar un lloc a l´alçada de la importancia que per mí té. I avui, he pensat en compartir unes fotografies amb vosaltres.

3 comentaris:

  1. Aish quina enveja, m'encantaria tenir una calaixera de fils antiga.
    L'any passat en un mercat de segona ma n'hi havia una plena de fils,vaig preguntar però només venien el fils.

    ResponElimina
  2. ...amb el que m'agraden les merceries !!!
    Ptns ;O)

    ResponElimina
  3. Hola, me encanta tu cajonera de hilos, es preciosa.
    besos

    ResponElimina