dimecres, 11 d’abril del 2012

TORNADA DE LES VACANCES DE SETMANA SANTA

La tornada de les vacances ha estat una mica "complicada". De fet, ahir va fer una tormenta que va cremar telèfon i tot el que hi havia a prop, com el módem... i així que a corre-cuita a fer tràmits per reposar el módem "cremat". Viure en un poble és molt bonic, però quan no se´n va la llum, és el telèfon o la tele, internet,... Però, en fi, no es pot tenir tot!

I és que ja hem integrat internet a la nostra vida de tal manera que suposa un enrenou, i no només a nivell personal sinó que a nivell laboral és indispensable. Com que la meva feina en depèn, no queda més remei que espavilar sino volem acumulacions...

La qüestió és que no ha fet massa bons dies aquestes vacances. Diumenge, i dilluns sobretot vam poder veure una mica el sol, però ja veieu que va durar poc.

Dilluns vaig aprofitar per sortir una mica.





Les fotos de l´estany les va fer una amiga amb el mòbil, la Marta Font.






Després de la passejada, va venir la Mona, aquest any petita, perquè no ens convé passar-nos...


Aquests dies els dedico al repte de la Babette Blanket, tot i que ho convino amb altres coses de patch (tema casetes que vaig avançar bastant durant la Setmana Santa).

I la veritat és que m´agradaria seguir-vos més a totes, però tinc el temps bastant limitat, i espero trobar una estoneta.

Vull donar les gràcies a la Arely de http://arely-dulcesparaelalma.blogspot.com.es/ i a la Sonia de http://manosdepatagonia.blogspot.com.es/ per què em van otorgar el premi Liebster Blog, que ja vaig transferir un cop a sis blogs més. Ho agraeixo molt! Quan trobaré més temps el passaré a d´altres companyes. També molt agraïda a la Maria del Mar de http://tejiendoenmicocina.blogspot.com.es/ que m´ha donat un altre premi, el qual transferiré en una posterior entrada, doncs porta una mica més de feina ja que s´han de contestar unes preguntetes, je, je...

Ademés, aquesta setmana tinc les hormones una mica descontrolades, i més aviat estic creuada, sort que tinc el meu remei que m´acompanya cada dia i em "regularitza" per evitar molt ibuprofè i paracetamol...





Bé, doncs, espero que passeu una bona setmana, jo me´n vaig a acabar el proper bloc de la Babette Blanket, per cumplir amb el repte proposat.

1 comentari:

  1. Qué hermosos paisajes!!! España es uno de los lugares de mi lista de sueños... algún día iré!!! y me voy a meter de cabeza en una tienda Fil D'or!!! Un beso grande!

    ResponElimina